04 rujna 2009

Ćorić: Đapić me planira ubiti pa sam ga prijavio

Izvor: http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2009,9,4,,175106.jl

Svađe u HSP-u kulminirale su prijavom protiv Đapića kojeg bivši bliski suradnik optužuje da ga želi likvidirati

ZAGREB - Pero Ćorić, bivši zamjenik predsjednika Glavnog stana HSP-a, jučer je podnio kaznenu prijavu protiv Ante Đapića te njegova vozača i tjelohranitelja Franje Gavrana koje sumnjiči za sudjelovanje u planiranju “njegove likvidacije”.
U vinkovačkoj policiji dobili smo potvrdu da je Ćorić podnio prijavu, ali mu zaštita još nije osigurana, tvrde u policiji, jer je nije ni zatražio. Ante Đapić jučer se nije javljao na mobitel. Svađe među bivšim i sadašnjim HSP-ovcima počele su nakon debakla stranke na lokalnim izborima. Neki bivši HSP-ovci ovih dana osnivaju novu stranku kojom žele preuzeti stari HSP te smijeniti Antu Đapića s funkcije predsjednika. Pero Ćorić je u razgovoru za Jutarnji list prošli tjedan izjavio da je čuo da mu se zbog svega toga sprema “sačekuša” iz mraka.- Javio mi se nakon toga jedan stranački kolega koji mi je rekao da je čuo da mi se sprema likvidacija. Rekao mi je da još traju dogovori oko toga tko će je izvesti, gdje i kako. Spominjale su se razne metode moje likvidacije, od bejzbol-palica do eksplozivnih naprava. U prijavi sam naveo da Đapića sumnjičim kao nalogodavca, a Franju Gavrana kao organizatora - tvrdi Ćorić te dodaje da je policiji rekao da sami procijene je li mu potrebna zaštita. - Bojim se za svoju sigurnost. Poznavajući metode rada Ante Đapića i Franje Gavrana jako sam zabrinut - tvrdi Ćorić.

Nema komentara:

Objavi komentar